: : stRange Deja Vu : :
http://i25.photobucket.com/albums/c83/knoxflop/fotopagesdepanbaru2copy.jpg
By: knox fLop

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 1-Dec-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
--tribute to Kota Kuala Muda--

beginilah keadaan 'rumah barai barai'...(bukan nama sebenar)
...desiran ombak memecah pantai...dan, memecahkan rumah jugak..
rumah yang..mungkin tak siap pembinaan,dan dipukul ombak..atau..
..ni bukanlah satu rekaan...
..aku dan perut..tak dapat di pisahkan..
"..terima kasihla jenguk2 makcik ni.."
"..macam ni la nak, idup makcik, dulu makcik ni model..."
pakcik ni popular,slalu kuar tv..(ntv7,TV3,RTM,ASTRO,TVRI)
..rumah kecil tiang seribu..??
...masih boleh jadi port lepak ke rumah ni..?..
..ishk..macam mane nih..
sumbangan dari kami..
tangan yang memberi..kurang hensem dari tangan yang menerima..
aku tengok gambar nih..aku rase aku macam hero filem hindustan..
gambar ini menunjukkan kurangnya tenaga mahir penduduk tempatan.
..masih terserlah hensem ku..<exists>
...macam dalam cerita nasib DO RE MI..
gambar reramei...carik la gue..
...kelana-kelana macho!!..
tsunami.....tu la perkataan yang akan terpacul dari mulut kalau kiter cakap pasal Kota Kuala Muda, Kedah. Kampung ni kire dasat gak la kene langgar dek tsunami tuh...gambar-gambar yang aku amik nih..mase tengah-tengah bulan 1 2005...kire ader la jugak..sebulan selepas kot...kire...walaupun mase tu..media massa kate keadaan dah pulih, hakikatnyer tidak!..so..geng Pengakap Kelana Kuala Lumpur, (Daerah aku la jadi Host) pegila nak buat jasa la kononnyer kat sane.

bila ingat-ingat balik, aku rase macam sedey la plak..huh..kalau jadi kat kiter beb..mane nak duduk beb..derang tu kire best pasal penduduk derang bersatu-padu, yang tak best tu sket jek, pasal anak-anak muda tak de dan tak mau menghulurkan sumbangan tenaga..yang ber iya-iya nih orang tua-tua la..so..kepada semua, janganla kita menyusahkan orang tua...

...anyway..kpd sape yang nak amik gambar kat bawah nih,..amik la..especially mr.devilx (xdesign.fotopages.com) untuk di oter-oter...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net