: : stRange Deja Vu : :
http://i25.photobucket.com/albums/c83/knoxflop/fotopagesdepanbaru2copy.jpg
By: knox fLop

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 19-Dec-2005 00:00 Email | Share | Bookmark
...sepetang bersama live band B.B. Bistro....

...name kedai...
..waiter yang sempat menjadi model gua..thanks.!
secawan cawan dan dua kotak rokok..dua helai lighter...
dia ni melayu, bukan david arumugam..kene caye gak korang...
..the entertainer...
..tinggal sos jek..
hehehe..muka control..pasal awek duduk keliling table..
hayati pesanan ini..
metrojaya..lambang metropolitan..
ms shasha, seorang pelarian; sumber yang boleh dipercayai..
..the brado's..
..RM 50 sejam..
ad and gua..gua and ad
..mereka-mereka yang terlibat..
band boy lagik...
..'khuyu''..
yeah..bersama gua lagi ngan entry yang mungkin ader la sesikit berubah..al maklumlah baru nak belajar pegang adobe photoshop CS2..kene la banyak mengekspose kan diri..hehehe

so..ni lah beberapa gambar yang gua amik mase gua ngan memember pegi B.B. Plaza aritu..erm...hari sabtu malam dan ahad malam...boleh dikatakan meriah jugaklah..tapi yang frust sket tu pasal... :-

1. lepak kat situ..air mahal..cawan same jek macam kat kedai mamak@mapley..
2. makanan dan minuman ader tax (cukai)
3. hari ahad tu..kalau keluar umah kul 8 suku..takde de tak dapat tempat duduk...

so nenanti gua upload lagik gambar-gambar baru..yang terkini dan yang gua alami dalam sehari-harian hidup gua...ahaks!!!!!!!!!






View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net